مَــــــــــردی را دوســـــــت مـــــی دارم...

مَــــــــــردی را دوســـــــت مـــــی دارم...

همان مَـــــردی کِ شــــب و روز بِ یــــــادش هــــــــستم ،

و لــــــحظاتِ زنـــــــدگی ام را

با گـــــــرمایِ عشـــــــــقِ او می گــــــذرانم ...!

مَـــــردی را دوســــت مــــی دارم ،

بیــــشتر از هــر کســـی...

همان مَــــــردی کِ مَـــــرا اســــــیرِ قلبـــــــش کـــــرد ...!

مَـــــردی را دوســـــت مــــی دارم ،

کِ می دانـــــــم او دیــــــگر برایــــــم یــــکی نیست ،

او بَــــــــــرایم

یـــــــک دنیـــــــــاست ...!

مَــــــــــــــردی را بـــــــرایِ هـــــــمیشه دوســـــــــــت مــــــی دارم ،

مَــــــردی کِ از دوری و دلتنــــــگـی اش پَـــــــــــریشانم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس